~ PARA PECINTA ~

Sunday 25 September 2011

PENANTIANKU


Sekali jatuh cinta selamanya mencintaimu
hidupku hanya ada kamu walau pun kau jauh dariku
sepi jiwa ini mengenangkan mu, tapi kau hanya diam membisu
tertanya-tanya apa salahku hingga kau bersikap sebegitu...

Andai aku bersalah maafkanlah daku
andai aku tak sempurna maafkanlah daku
andai cinta ini tak layak untuk dirimu maafkanlah daku
kerna aku sudah terlanjur mencintai dan menyayangimu di segenap jiwa ragaku....

Berilah peluang buat kita berdua membina ikatan yang baru bermula
ku akan setia menunggu hingga kau
bersediamenerima diriku ke dalam hatimu...

Cukup perit hatiku ini mengenangkan ada insan lain
yang bertahta dalam ruang hatimu
hati ku tertanya-tanya, sedalam manakah cintamu padanya
hingga kau tak bisa melupakannya...

Walau pun luluh hati ini akan ku pendam segala luka
hanya pada yang MAHA ESA mampu ku berserah
agar kau bisa menerima kehadiran ku dalam kehidupanmu
hanya masa yang bisa menentukan adakah aku akan mendapat cinta dari mu sepenuhnya...

KU berdoa pada yang ESA bukakanlah pintu hatimu
untuk menerima  kehidupan baru yang telah ditakdirkan untukmu
aku menunggu dan terus menunggu dan terus menunggu
entah sampai bila akan berakhirnya penantian ku ini......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...