~ PARA PECINTA ~

Monday 1 August 2011

KENANGAN YANG TERINDAH...

Kenangan bersamamu ketika kita berkejaran di tepian pantai x kan ku lupakan, kenangan itu amat manis bagiku..sesungguhnya kau berjaya membuat hati ini gembira dan bahagia dengan kasih sayang yg kau berikan.. Kau selalu menjagaku dgn baik dan aku tahu kau tak akan mensia2kan diri ini... Dihati ini sudah penuh dgn cintamu dan kau kini berada dlm hati ini tanpa ada kerisauan dlm diri ini kehilanganmu...kerana ku yakin yg kau hanyalah utkku...Biarlah kita bersama dan selamanya bersama, andainya berpisah biarlah hanya ALLAH yg menetukan perpisahan itu... Kemanisan, keindahan, kegembiraan, keharmonian semuanya telah kurasai darimu dan tiada lagi kesesalan dlm diri ini biarpun DIA datang menjemputku dulu...

Akhirnya ku harus lepaskan semua kenangan itu bila kau pergi dulu dariku akhirnya aku tetap kehilanganmu...Sesungguhnya semua kenagan bersamamu x mungkin ku lepaskan dari ruang ingatanku.. Tapi apa dayaku, aku tak boleh hidup dlm khayalan lagi dan aku harus meneruskan kehidupan tanpamu disisiku lagi... Kau kini tenanglah disana, aku akan sentiasa mendoakan kau agar sentiasa berada disisi org2 yg soleh... Kini kau hanya sejarah...sejarah yg pernah membuat aku bahagia menjadi milikmu... Kaulah sesuatu yg terindah pernah terjadi di dlm kehidupanku dan aku sukar utk menemukan lagi kebahagian seperti yg kau berikan padaku...Sesungguhnya tiada yg dapat menganti tempatmu dihatiku...Kau yg ku sayang sepenuh hati ini.. Kau yg mencuri hati ini hingga tiada ruang utk insan lain... Kau yg kuinginkan selama2nya, hanya kau yg ku cintai selamanya....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...