~ PARA PECINTA ~

Wednesday 10 August 2011

DIKAU YANG INGIN AKU LUPAKAN...

Semakin ku cuba untuk melupakanmu semakin dalam rasa cinta ini padamu...mengapa aku sukar melupakan kau cinta hatiku yg sanggup menduakan ku dgn gadis lain... bukan sekali tapi berkali2 kau buat ku begitu, aku hanya sabar dgn kerenahmu... aku cuba untuk tidak ambil pusing semua yg kau lakukan tapi fikiran ini tidak dapat menerimanya begitu saja.. semakin aku pendam semakin parah hati ini...aku setia menantimu tapi akhirnya aku yg hampa..

Sungguh tak sangka kau sanggup memperlakukan cinta kita yg kita semai selama ini dgn penuh kasih sayang dan akhirnya kau langsung x menghargainya... Di mana sifat mu yg dulu selalu mengambil berat diri ini, selalu menjaga ku dan melindungi aku sepenuh hatimu.. Begitu mudah kau melupakan segala2nya..begitu mudah kau lazafkan cinta dan sayang tapi kau tak memahami apa itu ertinya cinta...

Kini aku menyesal pernah mengenalimu dlm hidupku..kau sesungguhnya bukan lelaki yg terbaik untuk ku... aku juga tak mengharap kasihmu masih padaku..cukuplah dgn semua yg terjadi dan aku tak akan sekali2 membuang harga diri ini merayu2 padamu lagi... ingatlah wahai kasihku, disuatu hari pasti kau sendiri akan terluka sebagaimana aku terluka...perbuatanmu padaku amat kejam, aku yakin pasti ada pembalasan untukmu ... 

Percayakah kau yg selama aku menunggumu aku sedikit pun x pernah memandang lelaki lain danhanya kau yg aku fikirkan...tapi kau sebaliknya mencari pengantiku...kini ku tahu sebesar mana cintamu padaku dan hatiku ini amat sakit sekali bila memikirkan kini kau dan aku tiada apa2 lagi.. sebagaimana kau bahagia aku juga akan cuba untuk lebih bahagia darimu...kini aku ingin membuang kau jauh2 dari hai ini..sudah cukup kau mensia2lan cinta ini dan sudah cukuplah aku membuang masa menantimu yg akhirnya aku sendiri juga...selamat tinggal kasihku .....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...