~ PARA PECINTA ~

Wednesday 3 August 2011

LUKA INI ADAKAH UBATNYA

Kata org hati yg luka sukar diubati dan kelukaan yg semakin dlm akn makin bertambah2 sukar utk diubati lagi... satu ketika kita pernah berjanji sehidup semati...ats restu ALLAH kau ingin memilikiku menjadi milikmu... disaat itu betapa sukanya hati ini mendengar bicaramu itu... aku merasakan bahagia yg selama ini ku cari semakin dekat dgn ku...kau melafazkan cintamu padaku dan hanya dirimu yg aku inginkan....

Atas restuNya ku berharap kau menjadi yg terakhir utkku dan kau sememangnya ditakdirkan utkku... TUHAN , kau berikan ku cinta yg indah dan dgn restuMU ku bahagia... tanpa ku sedar kebahagian ini sedikit demi sedikit pergi dariku... takku sedar ianya semakin menghilang dariku dan ku hanya terkaku tanpa dapat berkata apa2... hanya padaMU ku berserah... DIA anugerahkan ku kasih dan sayangmu pada, walau sekejap ia cukup buat ku mengerti erti sebuah percintaan...

Bila ku bersendirian kenangan lalu mula bermain di ingatanku...TUHAN berikanlah ku kekuatan agar dapat ku cantum kembali hatiku yg telah retak itu... hanya satu ku inginkan dariMu agar KAU sembuhkan hati ini dari luka yg berpanjangan... kenapa...kenapa..kenapa kau tinggalkan aku bersendirian menanggung segala kelukaan yg kau tinggalkan utkku...di mana janji2mu yg ingin sehidup semati dgnku.. akhirnya aku bersendirian hidup dlm bayang2mu...

Atas restu ALLAH ku akhirnya dapat melupaimu dgn perlahan2... kau kini tiada lagi dlm ingatanku dan ku ingin kau jauh dari ingatan dan hati ini... TUHAN..berikanlah ku cinta sekali lagi.. agar aku dapat bahagia sekali lagi.. meski pun kau pernah hadir dalam hati ini aku tetap merasakan bahagianya..kini ku teruskan perjalanan hidup ini tanpamu dan ku ingin dimiliki sekali lagi agar cinta dihati ini x kan hilang selamanya seperti hilangnya dirimu....

TUHAN BERIKANLAH AKU CINTA SEKALI LAGI...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...