~ PARA PECINTA ~

Wednesday 10 August 2011

RINDU

Rindu ini sering saja mengetuk pintu hatiku disaat2 aku bersendirian...di temani bintang2 di langit dan  angin sepoi2 bahasa, wahai angin kirimkanlah rinduku padanya agar aku tabah mejalani kehidupan ini tanpa kau di sisi ku lagi... wahai bulan terangilah kehidupanku dgn sinaran cahayamu agar aku sentiasa bersinar dihatinya...sesungguhnya tiada lagi kerinduan di hati ini kalau kau dapat menerima aku dihatimu dan kasih kita akan sentiasa dlm mimpi yg indah... Tiada lagi kesedihan yg ku tanggung bila kau tiada disisiku dulu..  

Sesungguhnya kau dan aku adalah insan yg tidah pernah jemu mencari bahagia dlm kehidupan ini... Kini bahagia yg kucari masih jauh dariku dan aku akan terus mencari  dan mencari dan mencari dan mencari lagi hingga aku akan temui bahagia ini.. Sesungguhnya kekuatan yg kau beri sudah cukup untuk ku rasai dan selami...Andai rembulan dapat tersenyum padaku pasti ia akan mentertawakan aku yg menunggu hingga cahayanya bersinar lagi...Sebesar apa pun kasih ini ,ia tak dapat di gantikan dengan rasa rindu padamu...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...