~ PARA PECINTA ~

Wednesday 3 August 2011

ANTARA CINTA DAN PERPISAHAN...

Sayang, dulu kita pernah gembira bersama.. bersama2 kita berkejaran di pantai ini sambil mengukir hati kita berdua di pasir pantai ini...tapi sayangnya semuanya hanya sekejap saja... kini tanpamu ku sukar utk melakukan apa2 lagi...setelah lama cinta ini terjalin kau ucapkan perpisahan padaku..tahukah kau betapa  terlukanya hati ini dgn ucapanmu itu...dgn mudah kau ucapkan tanpa ada rasa bersalah padaku.. kauuuuu sememangnya pendusta...

Hanya dgn alasan yg kau merasakan aku x cukup bagus utkmu lalu kau terus buag cinta aku jauh2.. kau memang x layak utk dicintai oleh mana2 wanita.. aku harap kau x kan dapat menemui cinta yg benar2 berhak utk mu... ini sumpahku... sekali aku terluka selamanya akan ku ingat hingga aku dpt melepaskan segala duka di hati ini... betapa mudahnya kau mempermainkan cinta tanpa ada sebarang penyesalan pun...

Meski pun aku terluka dgn perbuatanmu yg kejam terhadapku... aku masih lagi fikir, selama ini cintaku padamu tidak bermaknakah buat mu.. mengapa kau dgn mudah lupa saat2 yg kita lalui bersama dulu.. tidakkah kau menyesal meninggalkan aku begini... mungkin benar kata org yg cinta itu satu penipuan... penipuan yg amat licik sekali...ia menjerat kita dgn kata2 manis lelaki dan akhirnya hati ini yg terluuka...

Heeemm.... akhirnya semua kenangan kita dan hati kita berdua musnah di pukul ombak tanpa meninggalkan sebarag tanda lagi...jadi begitulah berakhirnya cinta kita berdua...tanpa kau sedari atau pun tidak kau telah melukakan ku dgn dlm sekali...kini perginya cintaku seperti ombak memukul pantai dan akhirnya pantai pun berubah..begitulah juga dgn cinta kita yg kini berubah seperti pantai...

MENCINTAIMU ADALAH SATU KESILAPAN BAGIKU....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...