~ PARA PECINTA ~

Thursday 4 August 2011

DALAM DIAM AKU CINTAI DIA..

Pernah x kamu mencintai seseorang dlm diam, tapi dia x tahu  yg kamu menyukai dia..agak lama jgk aku menyukai dia dlm diam, dapat tgk dia dari jauh pun aku dah cukup bahagia dan gembira..kenapa sukar utk luahkan perasaan ini bila kita terlalu suka padanya..adakah kita takut dia x suka kan kita...tentu pedihkan bila org yg kita mimpi2kan dan kita rindui x suka kan kita...perasaan itu sakit sekali..

Hari2 aku selalu tgk dia dari jauh dan itu dah cukup bagi ku dan aku senang begitu..melihat dia tersenyum dan ketawa buat aku semakin inginkan dia...tapi aku tiada keberanian dlm diri untuk menyatakan yg aku sukakan dia..mungkin aku hanya dapat lihat dia dari jauh saja selamanya...kini ku rasa kan yg aku sukar tuk melupakannya, semakin kucuba semakin payah hati ini menerima kenyataan yg aku bukan untuknya...walau hati berkata "x apa, asal kau bahagia aku juga bahgia..." itu semuanya dusta belaka..selalunya mulut kata lain hati kata lain...

Percayakan kamu yg selama ini diri ini menaruh cinta padamu...sungguh pun kau x menyedari kehadiran diri ini, aku pasrah dgn takdirNYA...kini kau tiada lagi di pandanganku, kau kini jauh entah kemana... aku juga x pasti dimana kau berada di saat ini...tapi aku gembira sbb kau pernah hadir dlm kisah hidupku..walaupun aku yg menyukaimu aku gembira dgn hati ini kerna hati x pernah berbohong...kini ku harap di mana saja kau berada kau akan bahagia ini lah doaku..aku juga kini bahagia walau kau bukan jodohku...

KU PERNAH MENCINTAIMU SATU KETIKA DULU ...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...