~ PARA PECINTA ~

Thursday 6 October 2011

PERPISAHAN..WHY???


Mengapa selalu terjadinya perpisahan yg tidak kita duga bila kita benar2 syng dan cintai dia dgn sepenuh hati kita..kepedihan kehilangan cinta sukar utk di katakan dgn kata2..kerinduan pada org yg kita syng sedikit sebyk akn melukai kita walau pun pada hakikatnya dia tiada lg dlm dunia mu...kini, apa lg di harapkan pada kasih yg tiada kesudahan dan hati ini hya akn lebih terluka dgn parah saja...

Kehidupan ini harus di teruskan tanpa rasa ragu dan was2 lg...terimalah keadaan ini dgn hati terbuka dan semoga dia aman di mana saja dia berada.. diri ini bagai tiada lg seri tanpa mu dan ku selalu mengharap mungkin akn ada bahagia buat kita tapi semuanya hya tinggal harapan hampa saja...kini aku berdiri ats kaki sendiri utk terus melupakan apa saja kenagan kita bersama walau ku tahu ia sukar dilakukan dan hampir2 mustahil utk ku lakukan..tapi demi kasih dan syng pada diriku ini maka aku lepaskan mu dlm ingatan ku...

Masa akn mengubati hati ini, walau tiada yg tahu apa yg akn terjadi di kemudian hari namun semuanya akn kembali seperti sediakala... segala-galanya akn kembali pulih dan aku  ceria kembali seperti aku yg dulu.. kini, tiada lg derita yg ku tanggung bila kau sudah tiada dlm pemikiran ku lg..hati ini dah terubat dgn senyuman tawa si kecil yg menjadi pendamping diri ini..hya dia yg mampu membuat aku merasakan dia milikku abadi selamanya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...