~ PARA PECINTA ~

Thursday 6 October 2011

RESTU.

Ku susuri lereng yg berliku dan penuh duri agar dpt mengecapi bahagia yg kita cari, tidak pernah dlm hati ini terlintas sedikit pun yg semua ini akn terjadi.. sukar dan kepayahan ini semua ku harungi bersama2 dgn mu, hingga akhir nanti kita dpt restu mereka...

Sungguh ku x kesali dgn semua yg terjadi, aku hya insan yg di lamun cinta dgn mu org yg telah membuat hati ini berdegup kencang bila memikirkan dikau..tiada sedetik di hati ini utk menghancurkan kepercayaan yg di beri oleh org tua... tapi apa daya diri ini, mencintaimu adalah segala2nya... jgn kau lepaskan aku dgn mudah hya kerna bantahan org tuaku..berjuanglah demi cinta kita, cinta yg selama ini kita sulami bersama...

Sesuci embun pagi sesuci itulah cinta ini utk mu..seharum kasturi seharum itulah kasih ku pada mu dan tidak ku minta emas permata hya kesayangan mu yg aku inginkan... adakah itu sukar dilakukan, hati ini tiada byk permintaan, hya itu saja yg ku pinta dari mu org yg ku cintai..tiada dua tiada tiga hya kamu satu2nya...

Harapan hati ini agar cinta kita bersatu dgn doa dan restu semua org yg kita syng selama ini.. betapa hati ini gembira bila tiba saat itu nanti dan aku bersyukur kerna cinta ini akn bersemi dgn restu yg di harap2kan..tapi apakah akn muncul saat itu??? Ku jua x mengetahui bila akn terjadi dan rindu ini akn selalu menjadi milik aku dan dia selamanya..Hadirnya cinta tanpa diduga dan hadirnya kamu buat selamanya..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...