~ PARA PECINTA ~

Sunday 9 October 2011

KEKASIH DAN SAHABAT.


Apa yg dikau cari pada diri ini..aku tiada apa2 nak di beri utk mu selain hyn kelukaan saja..walau kau selalu mendampingi diri ini aku hya dapat melayanmu tidak lebih dari yg kau harapkan...biar pun ku tahu cinta mu amat mendalam padaku tapi apa daya ku, kau bukan pilihan hatiku...dlm hati ini sudah ada insan lain yg bertahta dan aku tidak dpt utk menerima cinta lain selain dari dia..maafkan aku teman...

Andai kau yg ku temui dulu, mungkin aku akn jadi milikmu..mungkin aku bkn jodoh utkmu dan aku selalu mengharapkan yg terbaik utk kau dan aku bukan utk mu teman.. kau tidak lebih dari teman terbaikku dan aku x mahu kehilangan teman sebaik kamu... andai kau sayangi aku doakanlah aku agar bahagia dan mungkin tiada jodoh antara kita...mungkin jodoh mu ada di luar sana dan dia bukanlah aku...maafkan aku sekali lagi..

Sukar utk aku luahkan semua ini tapi kerna kau teman terbaikku aku harus melakukannya agar kau tidak terus terluka lagi...aku dan dia akn disatukan x lama lagi dan aku ingin kau mendoakan agar aku bahagia... biarlah semua yg kau rasa padaku menjadi rahsia kita berdua dan jgnlah dia mengetahuinya..aku x mahu dia memikirkan yg bukan2 antara kita berdua...dan biarlah menjadi rahsia...andai kau benar2 syngi aku tolonglah penuhi permintaan aku ini...cukuplah hubungan kita sebagai teman dan aku tahu walau kau terluka dgn jawapanku hya itu yg aku mampu ucapkan...maafkan aku teman..

Biar pun hatiku terluka namun akn ku tempuhi ranjau2 ini agar aku masih mempunyai mu sebagai teman..maafkan aku walau pun hati ini sedikit pedih utk ku katakan yg aku syng dikau..walau pun terlewat utk mu dan aku...namun aku bahagia mempunyai mu sebagai teman ku...biar air mata ini mengalir dipipiku kau yg selalu menyapunya dan sentiasa ada disisi bila aku bersedih..dan aku benar2 mengharapkan agar kau sayangi aku sebagaimana aku sayangi mu sebagai teman...demi persahabatan kita jgnlah kau berpaling dariku lagi, sudah cukup setakat ini kau seksa aku dgn sikap berdiam dirimu dan jgnlah kau marah aku lagi...maafkan aku maafkan aku walau ianya x dpt merawat hatimu yg terluka...aku syng kamu....selama2nya..tuhan tolonglah aku ...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...