~ PARA PECINTA ~

Sunday 9 October 2011


Bila cinta dtg berlabuh di hati ini 
pasti ada sesuatu yg menyekatnya
apakah dia????aku pun x tahu
mengapa sukar utk dikatakan yg aku suka dia
hati dan perasaan tidak boleh dipaksa lagi
utk melakukan apa yg tidak direlakan oleh hati..

Mencintailah aku seapa adanya
dan sayangilah aku dgn seadanya
jgnlah meragui cinta yg aku berikan
dan hargailah sepenuh hatimu
walau dlm detik ini aku bkn pilihanmu
terimalah cinta yg aku berikan...

Ini lah aku dan aku akn terus menjadi diriku
mencintaimu sedalam2nya dan menyayangimu
dgn hati yg ikhlas dan sentiasa setia menantimu
jgn kau membuang waktu dgn memikirkan yg 
aku dan kau tidak serasi bersama
hya ALLAH yg mengetahui adakah aku pilihan yg tepat utk mu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...