~ PARA PECINTA ~

Saturday 10 September 2011

DAMAI YANG KU CARI.

Sesungguhnya kasih sayang ini tiada batasan untukmu, semakin lama ku pendam semakin sakit hati ini ku rasakan...Apakah tiada ruang untuk kita bicarakan soal hati dan perasaan, perasaan yang selama ini selalu menjadi tanda tanya dalam diri ini...Cintakah aku padanya, cintakah dia padaku..Namun aku dan dia tiada jawapan yang aku harap2kan..Hanya diam membisu yang dapat diberikan, hati kecil sering berkata aku sayang dia tapi adakah dia menyayangi aku...Namun hati ini sudah pedih untuk bercinta lagi walau dalam hati ingin dicintai lagi.. Kesibukan diri dengan kerja membuat aku terlupa dengan perasaan ini dan aku tenang seketika.. Biar pun hanya seketika, aku bahagia dengan apa yang terjadi pada diri ini...Biarpun tiada cinta lagi untukku, aku tetap dengan diriku..Tanpa kehadiran mu aku tetap boleh bahagia dan sesungguhnya bahagia ini yang ku dambakan dan ketenangan ini yang membuat hatiku rasa damai tanpa perlu memikirkan hati dan perasaan yang amat rumit...Bahagia dan kedamaian adalah milik kita semua hanya kita yang bisa membahagiakan hati dan perasaan kita sendiri...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...