~ PARA PECINTA ~

Tuesday 15 November 2011

BERIKAN HATI MU PADAKU

sekadar gambar hiasan.

Bila kau senyum ku gembira bila kau sedih ku menangis
Bagai kan tiada duka dan pilu yang menyelubungi hati ku ini
Andai kau tahu ku rindu mu andai kau tahu ku cintamu
Bagaimana harus ku lupakan perasaan hati ku ini..

Setiap detik dan saat hanya nama mu di bibir
Setiap hari ku lalui dengan merindui dan mengingati kamu
Sepinya hidupku tanpa mu disisi aku
Sunyinya aku tanpa gurau senda mu mengusik aku..

Wahai cinta wahai kekasih
Kembalilah dikau dalam hati ku
Berilah aku kesempatan sekali lagi utuk mencintai mu
Mencintai mu dengan sepenuh hatiku
Menyayangi mu dengan segenap jiwa dan ragaku ini
Tiada lagi ku berdolak dalih dengan perasaan ini
Perasaan yang satu..ya..hanya kau yang aku cintai
Tiada yang lain selain kamu di hati ini..

Sayang ku padamu semakin dalam
Sedalam lautan dan setinggi gunung Himalaya
Andai hatimu tak dapat ku miliki lagi
Habis luluh seluruh hatiku ini
Ketenangan dihati ini untuk sayangi mu  punah semuanya..

"BERIKAN HATI INI PELUANG UNTUK MENCINTAIMU SEKALI LAGI"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...