~ PARA PECINTA ~

Thursday 29 March 2012

RINDU KAMU AKAN KU SIMPAN..

Semalam kau hadir membawa aku sekeping hati..
Kini kau datang tuk ambil kembali apa yg kau beri..
Kenapa sukar tuk dibayangi akal dan hati..
Kenapa semuanya ini harus terjadi lagi..
Payah tuk aku terima apa yg kau lakukan..
Pergi..pergi..pergi aku tak mungkin kembali lagi..
kembali di dalam hidup mu lagi..
Rindu??? Ya aku masih rindui mu..
Aku masih dan masih dan masih..
Selamanya aku akan merindui mu..
Cuma bagiku, kini tiada lagi kali kedua tuk mu..
Cukup sekali aku terluka dan tak akan ada kedua kalinya..
Biarlah aku simpan rindu ini tuk diriku seorang..
Dan kau bahagialah dengan siapa pun jua pilihan hatimu..
aku akan sentiasa mendoakan agar kau mendapat yg terbaik..
Kerna kau berhak tuk yg terbaik..
Rindu ini mengajar aku erti kesabaran yg harus ku lalui selama ini..
Rindu hatiku hanya padamu..
Rindu tuk selama2nya dan biarlah ia rahsia hatiku sayang...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...