~ PARA PECINTA ~

Friday 5 October 2012

GETARAN CINTA...

sekadar gambar hiasan..
Mata bertemu saling bertentangan hati mulai berdenyut kencang..
Wahai hati!! apakah ini tandanya getaran cinta mu..
Berikan aku sedikit jawapan agar hati menjadi tenang..
Sesekali mata melirik padanya melihat2 dia di sana..
Tapi mulut kelu tuk berbicara padanya yang aku sudah suka padanya..
Wahai engkau yang ada disana berikan aku sedikit respond..
Kalau kau suka katakan saja agar aku senang berbicara..
Malu aku tuk memulakan bicara bila engkau buat tak tahu..
Kini izinkan aku mulakan kata bila kau diam sahaja..
Cinta dan sayang tak perlu dimalukan..
Kalau dah suka katakan saja agar tak sesal di kemudian hari..
Bila bercinta salinglah percaya agar hubungan sentiasa bahagia..
Kini akhirnya bual bicara, salinglah cinta seadanya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...