~ PARA PECINTA ~

Sunday 30 December 2012

LONJAKAN CINTA YANG HAMPA...


Ku lontarkan gelombang cinta ini agar ia sampai padamu..
Ku lonjakkan ledakan asmara di hati ini agar dapat kau capai..
Ku sisipkan kata-kata indah agar ia jadi semangat buat mu..
Ku serahkan segala harapan pada mu agar ia kembali menjadi kenyataan..

Kini ku tiada punya daya upaya untuk memberi lagi..
Semuanya musnah dengan harapan..
Harapan yang ku dambakan selama ini..
Kau.. Kau insan yang ku harapkan kini menikam ku dari belakang..
Setelah ku beri segala anganku kini angan hanya tinggal angan..

Kini ku tiada keinginan untuk jatuh cinta lagi..
Kini ku hanya ingin menjadi insan yang bebas dari cinta..
Kini dan selamanya hanya ada aku dan aku dan aku untuk diriku..

Kesepian ini akan sentiasa menemani aku di sepanjang usiaku
Dan ia tak akan lekang dari ingatan dan sanubari ku..
Kau aku dan janji-janji kini hanya tinggal janji..
Sepi ku kini hanya kerna kamu..
Sakit ku kini hanya kerna kamu..
Dan kerna kamu ku tinggalkan cinta ini untuk selamanya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...