~ PARA PECINTA ~

Friday 22 March 2013

KATA2 INDAH PART 1

Kata2 indah 1:~

Mencintai mu satu kemestian..
Merindui mu satu kenikmatan..
Andai memilikimu satu kesalahan..
Berikanlah aku satu kekuatan..
Agar cinta kau dan aku bersatu teguh selamanya..


Kata2 indah 2:~

Ku tiup seruling mengikut irama..
Ku alunkan lagu ini tuk kau dengari..
Aku mengharap kau dan aku bersatu kembali..
Seperti irama lagu ini yang tak dapat di pisahkan dari kau dan aku..
Cinta ini seperti layang2 yang tiada penghujungnya..
Begitulah jua cinta aku pada mu..
Ibarat tiada penghujung kasih sayang untuk di nikmati..


Kata2 indah 3:~

Sesungguhnya hati tak mampu berbicara..
Tuk menolak engkau sukar di lafazkan dengan perkataan..
Hati kecil mu mudah terluka.. 
Walau tercuit sedikit cuma, kesannya pasti menyakiti hati..
Tenangkanlah wahai hati agar ku mampu nutuk berdiri semula..
Melepaskan mu sukar bagiku..
Tapi andai ini takdir hidupku, kulepaskan ia tanpa kepiluan dihati..
Carilah bahagai mu di mana jua kan ku cari damai di hati ini kembali..




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...