~ PARA PECINTA ~

Saturday 25 June 2011

CINTAMU YG TERLEWAT

Andai aku punya kekuatan untuk menerima kau kembali akan ku terima dirimu itu....tapi aku tak dapat untuk berbuat demikian karna aku tidak dapat memaafkan dirimu yg selama ini banyak kali mempermainkan cinta ini....   Aku jua merasakan yg sedikit cinta yg tinggal tiada lagi untukmu...yg tinggal kini cuma duka dan kebencian yg mendalam padamu.... Janganlah kau membenci aku, atas penolakan ini karna diri ini sudah menjadi milik yg lain... Tidak bolehkah kau mendoakan aku bahagia dgn cinta hatiku yg baru... Aku jua akan mendoakan kau agar bahagia dengan pasanganmu... Walau kita tak dapat bersama, kita masih bisa menjadi teman... Aku tak keberatan dengan persahabatan ini cuma sebagai lelaki tentu kau akan terasa keegoanmu akan tercabar dan hatimu akan terguris... Maafkan aku andai telah menyakitimu, sepertimana kau jua pernah menyakitiku aku ingin kau seadar selama ini bagaimana hati ini terluka oleh perbuatanmu yg kejam itu... Sekarang kita 0-0... So aku ingin kau lebih tabah dalam mencaari cinta... Karna cinta itu tentu ada di suatu tempat untuk mu, cuma ku harap nanti bila kau sudah jumpa cintamu janganlah kau sia2kan ia seperti mana kau sia2kan aku dulu... Selamat tinggal cinta selamat tinggal sayang.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...