~ PARA PECINTA ~

Saturday 25 June 2011

KELUARGA BAHAGIA

Selamat pagi sayang selamat pagi cinta... wahhh pagi sabtu yg damai dan bagus untuk sekeluarga beriadah, mesti bestkan kalau dapat bersama2 dgn org tersayang menghabiskan masa bersama2...aku mcm biasalah melakukan rutin harian aku seperti biasa, al-maklumlah SRT sepenuh masa mcm aku ni, pagi2 bertungkus lumuslah buat apa  yg patut... anda plk ada apa2 rancangan x cuti2 mcm ni...inilah masanya untuk merehatkan minda yg lagi serabutkan...time mcm nilah kita nak enjoy dan rest kan3.....bye the way aku bahagia dgn kehidupan yg aku jalani dgn di temani huby tersayang dan ank2 yg comel2 belaka... bagi teman2 yg belum berumahtangga tu cpt2lah mendirikan masjid... rugi kalau kawin lambat ni, hehehehe.... but aku tetap hapy with my life, kalau kamu pun nak hapy mcm aku so cpt2lah kawin jgn tunggu lama2... percintaan yg terlalu lama pun kadang2 belum menjamin perkahwinan yg berpanjangan... kadangkala perkenalan yg singkat lebih bahagia dan lebih kekal... contohnya mcm aku...aku hanya kenal dgn huby aku x sampai sebulan dan bertunang pun kejap ja...tapi kami bahagia dan kekal sampai sekarang, kiranya tahun ini dah nak masuk 15 tahun perkahwinan kami....aku harap ALLAH sentiasa melindungi perkahwinan ini agar kekal sampai ke hujung nyawa kami.... walaupun aku kehilangan ank ke 3 tapi ank pertama dan kedua menbahagiakan aku kadang2 sebagai ibu bapa tercabar juga dgn gelagat ank2 ni..itu dah lumrahlah kan...tapi aku bahagia sangat2 dan kebahagiaan ini aku kongsikan bersama teman2 bloggers ini.... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...