~ PARA PECINTA ~

Wednesday 22 February 2012

CINTA KITA UMPAMA MIMPI

SEKADAR GAMBAR HIASAN.
Aku pernah bermimpi yg suatu hari akan hidup bersama mu..Tapi mimpi hanya tinggal mimpi dan x akan menjadi realiti.. Kerna mimpi kita sukar digapai, sukar dimiliki dan sukar untuk bahagia... Aku selalu mengharapkan agar kita akan menjadi satu pasangan yg terbaik pada pandangan mata semua orang dan semuanya musnah kerna onah mu sendiri yg x setia... Mengapa aku yg menjadi mangsanya, disaat aku lagi sedang bahagia kau robek2 keluar hati ini menjadi cebisan2 kertas yg jatuh berderai...Tiada pernah ku sangka begini akhirnya cinta kita yg lama terjalin...

Lelaki...ohhhh lelaki, mengapa manis sungguh bicara mu hingga kaum hawa sepertiku lemah dengan pujukan rayumu.. memang lelaki kalau bermain kata cukup manis hingga kaum hawa seperti aku jadi penasaran dan kau pandai mengambil peluang bila hati ini menjadi lemah.. Sesungguhnya tidak pernah aku sesalkan dengan kasih yg lama terjalin antara kita tapi, tidak akan sesekali aku menerima mu lagi dalam kehidupanku.. Cukuplah sekali aku rasa kepedihan yg kau tinggalkan dalam hati ini... Tidak mungkin aku kembali padamu bila kau sudah buang jauh aku dari hatimu dulu.. Kini ku bahagia dengan kehidupan yg aku jalani dan tidak pernah ku sesali hidup bersendirian tanpa mu disisku lagi...

Mengapa lelaki tidak pernah cukup dengan seorang perempuan dan mengapa harus mencari yg kedua.. tidakkah dulu terlalu sayang dan cintanya kamu padaku...Mengapa sekarang tiba-tiba saja semuanya berubah, sudah hilangkah rasa cinta yg terbina dulu dan mengapa kau berubah hingga begini... Kini aku tidak lagi mengenali siapa lelaki yg pernah aku cintai dulu...kau sudah jauh terpesong dan cintamu kini tiada dalam hati ini dan aku ingin mencari cinta yg benar2 mencintaiku dengan seadanya dan menerimaku dengan penuh kasih.. Cukup sekali ku derita dan tak akan ku derita berkali2 lagi...Pengalaman lalu banyak mengajar ku erti luka dan bahagia..Kini ku akui ku tabah menghadapi cinta baru...cinta yg tiada dikau didalamnya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...