~ PARA PECINTA ~

Sunday 18 December 2011

ANDAI CINTA ITU SEJATI.

gambar hiasan..
Cinta ini mungkin tidak layak untuk mengintai ruang dihatimu..
Sayang ini juga mungkin tidak pantas untuk bersemi di lembah rasamu..
Rinduku ini mungkin tiada ertinya bagi dirimu..
Tapi mampukah aku melupakan tika hati dikabus rindu..
Mampukah aku melepaskanmu dikala jiwa terpaut sayang..
Perlukah aku melangkah pergi bila cinta mulai bersemi
Andai dapat kau nilai erti kasih sayang..
Maka izinkan ku sentuh cintamu..
Izinkan aku menjadi sinar yang menerangi hari-harimu..
Izinkan aku menjadi suri yang bisa membahagiakanmu..
Andai dirimu membenci daku akan ku berlalu jauh darimu..
Jauh dari hidupmu dan  hilang dalam setiap hembusan nafasmu..
Andai benar cinta itu sejati walau telah pergi akan kembali lagi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...