~ PARA PECINTA ~

Thursday 8 December 2011

DALAM KETERPAKSAAN

sekadar gambar hiasan...

Ku cari ruang di hati ini untuk menerima mu seadanya.. ku beri hati ini satu lagi peluang untuk menerima mu walau berat hati untuk melakukannya... hadirmu kini merubah segalanya... segala yang aku inginkan dalam diri ini... mengapa??? Mengapa harus aku lalui lagi derita yang kau tinggalkan di hati ini dulu... adakah aku tak rela melepaskan engkau pergi dari hidupku... mengapa... mengapa????

Mengapa ketenagan yang ku cari tiada disini... kau telah merubah aku sepenuhnya, tanpa kata-kata aku terkeliru dengan kehendakku sendiri... aku hanya mampu berharap yang disatu masa akan hadir bahagia buat kita walau pun ku mengetahui yang tiada lagi bahagia untukku... hanya kepiluan yang aku dapat dengan segala keputusan yang aku buat...

Tiada guna menyesali diri dan aku cuba menerima mu dalam diri ini kembali... akan ku cuba untuk mencintai mu buat kali kedua... walau dalam hati tak rela melepaskan mu tapi ada sedikit rasa dalam diri ini yang kau tak mungkin akan dapat takluki... semakin hampir hari itu semakin deras jantung ini berdegup dan semakin aku cemas dengan mainan perasaan ku sendiri...

Berilah aku kekuatan untuk kuteruskan hidup yang telah kau tuliskan untuk ku... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...