~ PARA PECINTA ~

Tuesday 3 July 2012

BENCI DAN SAYANG


Bisakah yang dibenci disayangi???
aku tak tahu dan tak pasti..
apakah jawapan yang ada dalam hati ku..
adakah ia layak untuk disayangi lagi..
setelah hati dirobek2 dengan kejam..

Masih bisakah ianya di maafkan..
apa yang aku harapkan lagi setelah semua itu terjadi..
betapa derasnya air mata ini mengalir..
ia tetap hanya air mata yang tiada nilainya untuk mu..

Bodoh kah aku??
mengharap sesuatu yang tak pasti..
sesuatu yang hanya aku dambakan sendirian..
sedangkan dia tidak tahu apa sebenar yang ada dalam hati ini..
haruskah aku meluahkan segala yang terpendam..
bagaimana harus ku luahkan setelah hatiku diperlakukan dengan kejam olehnya..
ahhh tak dapat untuk ku harungi lagi kelukaan ini..

Biarlah ia begini...
sendiri dan sendiri lagi..
tiada teman dan kekasih yang menemani disisi..
hanya ada air mata yang menemani aku yang sepi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...