~ PARA PECINTA ~

Saturday 14 July 2012

BERIKAN AKU CINTA

Deruan angin selalu menyapa aku yang asyik di buai perasaan..
Aku terkejut pada pukulannya dan tanpa ku sedari ada sesuatu mengalir..
Ah, mengapa dan kenapa ia harus terjadi disaat aku lagi di buai mimpi2 indah..
Ku selalu merenung ke langit dan ku lihat indahnya kepulan2 awan yang terbentuk..
Seakan2 sedang tersenyum padaku dan aku kembali senyum sendirian..
Mimpikah aku?? Gilakah aku?? Ahhhh, aku pun tak tahu...
Tak pasti akan perasaan aku sendiri dan bagaimana harus ku luahkan..

Aku ingin berkongsi segala kegembiraan di hati ini dengan seseorang..
Tapi... siapa dan siapa?? hemmm...
Andai saja ada yang menyayangi diri ini pasti aku tak kesunyian lagi..
Pasti akan ku luahkan segala kerungsingan yang bermain2 di mindaku..
Haruskan aku mencari seseorang sebagai penganti diri mu..
Apakah kerinduan ini akan terubat dengan kehadiran orang baru..
Aku selalu inginkan yang terbaik untuk cinta ku, tapi aku takut..
Takut untuk terluka ke dua kalinya..
YA ALLAH berikanlah aku kekuatan untuk bercinta lagi..
dan berikan aku segala keindahan cinta yang selama ini ku dambakan..
Aku yang sentiasa ingin dicintai dan disayangi selama-lamanya...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...