~ PARA PECINTA ~

Tuesday 3 July 2012

JODOH ANTARA KITA...


Aku rindu dia..
aku sayang dia..
aku cinta dia..
dan aku ingin bersamanya..

Tapi adakah kehadiran ku hanya satu masalah untuknya..
aku tak tahu jika kehadiran ku hanya satu bebanan pada mu..
tapi percayalah yang aku amat merinduimu..
jauh di sudut hati ini ingin selalu bersama mu..

Tapi...?
adakah dia rasa apa yang aku rasakan..?
adakah degupan jantungnya merasakan sesuatu..:?
adakah dia pun ingin bersama ku selalu..?
aku tak tahu dan aku keliru...
lalu apa yang aku harapkan pada sesuatu yang belum pasti..

Andai ada jodoh kita, maka kita akan bersama..
andai tiada jodoh antara kita, ku pasrah..
walau berat hati menerima tapi aku sudah cukup gembira..
gembira kerana pernah mencintaimu dengan setulus hati ini..
dengan siapa kau bahagia aku akan mendoakan mu agar kau gembira..
walau hati ini terluka tapi ia masih kuat untuk menerima ketentuan ilahi..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...