~ PARA PECINTA ~

Sunday 3 July 2011

KAKU MENGUCAPKANNYA..

Kelu lidah untuk berbicara dan mengatakan sayang padamu..kaku juga hati ini untuk mangatakan apa yg ada dlm hati ini..andai aku punya keberanian dapatkah aku menyuarakan apa yg terpendam...tidak dapat ku bersuara lagi bila ku menatap wajahmu yg ayu itu...heemmm bagaimana ku nak luahkan jika hati tidak dapat bersuara..hanya kaku disitu tanpa bicara...yang ada hanya kau dan aku saling perpandangan antara kita...dapatkah akumemberanikan diri untuk berkata yg...I LOVE YOU...aahhhh...itu semua mustahil terjadi andai aku masih begini..payah untuk mengucap ayat keramat ini kalau masih berat mulut untuk bersuara..hanya masa yang bisa merubah semuanya..dan aku harap ianya tak akan sia2 dan kau masih ada menantiku...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...