~ PARA PECINTA ~

Sunday 17 July 2011

KEBAHAGIAANKU BERSAMAMU..

Perasaan rindu ini makin menebal padanya..aku tak tahu apa yg harus aku lakukan lagi...sudah cukup derita yg aku tanggung kini hanya bahagia yg ingin ku kecapi dan kebahagiaan itu hanyalah dgn dirimu...dirimu yg telah membuat aku kembali bernafas dari kelemasan luka cinta lalu...kau memberikan aku satu sinar baru dlm kehidupanku dan aku tak mahu kehilangan dirimu lagi...sudah cukup aku derita dan kini takkan ku lepaskan kau pergi dariku lagi... Gadiskuuuuu, kau yg telah menawan kembali hati ini.... kini hanya kau yg akan menjadi suri ku, akan ku sungting dirimu menjadi pendampingku hingga ke akhir hayatku ini... sudikah kau menerima aku didlm hidupmu dan membina mahligai bahagia kita bersama2 selamanya.... Andai kau sudi, akulah insan yg paling bahagia dan bertuah di muka bumi ini..aku tahu perjalanan ini masih jauh buat kita tapi aku akan menunggumu hingga kita dapat bersatu bersama dan kau akan menungguku juga...kau dan aku kini saling berjanji akan kekal bersama hingga nyawa terpisah dari jasad dan ketika itu barulah barakhirnya cinta kita... ku harap kita akan kekal sampai kita tiada penyesalan kerna kita saling tertarik dan jatuh cinta...

2 comments:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.cc

    ReplyDelete
  2. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    Menyediakan Deposit Via Pulsa TELKOMSEL / XL
    Dompet Digital Via OVO, DANA, LINK AJA DAN GOPAY
    Info Lebih Lanjut Bisa Hub kami Di :
    WA : +855 88 868 8229
    Online 24Jam Bosku
    www.dewa-lotto.site
    www.dewa-lotto.club

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...