~ PARA PECINTA ~

Tuesday 19 July 2011

YAKIN CINTAMU AKAN KU DAPAT...

mengapa sukar utk aku meluahkan apa yg ada dlm hati ini.... semakin lama aku pendamkan akan bertambah parah luka ini dan aku tak kan dapat tanggung duka hatiku... kau hanya dapat ku lihat dari kejauhan dan itu sudah cukup buat aku bahagia... jarak antara kita tak mungkin akan dapat diubah andainya dihatimu tiada cinta utk ku... sehebat mana cinta dan sayangku ini utk mu, andai dihati mu tiada rasa yg sama dgn ku, semuanya tiada makna bagiku lagi... kau... hadir dlm hidupku disaat  aku memerlukan kasih sayangmu... aku ingin  dibelai oleh insan yg bernama kekasih...kekasih yg dapat berkongsi suka duka bersama ku... walau kau terlalu muda buatku tapi semua itu tiada halangan bagiku untuk bersatu dgnmu dan ku yakin cintak kau dan aku akn bertahan hingga ke hujung nyawaku ini...tapi itu semua hanya anganku saja, kau takkan pernah tahu apa yg ada dlm hatiku ini selamanya karna hati ini sudah tertutup selamanya buat cinta... sakit hati ini bila mengenangkan yg aku terlalu sayang padamu dan kau buat tak tahu apa yg aku rasakan selama ini... ku paksakan diri agar kau akn mengerti bahawa cinta ku ini ada buat insan yg ku sayangi dan aku merasakan hanya  kau yg  dapat buat aku gembira kembali... kini kau pergi jauh dariku dan takkan kembali lg kesisiku....ku yakin cintamu akan ku dapat suatu masa nanti...ku akan menunggu dan terus bertahan hingga kau kembali padaku.

2 comments:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.cc

    ReplyDelete
  2. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    Menyediakan Deposit Via Pulsa TELKOMSEL / XL
    Dompet Digital Via OVO, DANA, LINK AJA DAN GOPAY
    Info Lebih Lanjut Bisa Hub kami Di :
    WA : +855 88 868 8229
    Online 24Jam Bosku
    www.dewa-lotto.site
    www.dewa-lotto.club

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...